Niniejsza polityka prywatności i plików cookies opisuje zasady postępowania z danymi osobowymi oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii w ramach strony internetowej https://www.ebeautylab.pl.
Administratorem strony jest Ewa Brzozowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „EBEAUTYLAB EWA BRZOZOWSKA”, 80-180 Gdańsk, ul. Andrzeja Grubby 3/28, NIP: 745-18-05-057.
Kontakt z administratorem możliwy pod adresem e-mail: .
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszej polityki prywatności, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
§ 2
Dane osobowe
§ 3
Pliki cookies
Pliki cookies | Wykorzystanie plików cookies |
Pliki cookies sesji |
Pliki cookies sesji są stosowane do zapisywania informacji z sesji. Pliki te służą do poprawnej konfiguracji wybranych funkcji witryny, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki. Pliki cookies sesji są usuwane wraz wygaśnięciem sesji. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika. |
Google Analytics |
Analiza odwiedzin witryny dokonywana jest przy użyciu programu Google Analytics. Program Google Analytics generuje informacje statystyczne dotyczące odwiedzin witryny za pomocą plików cookies przechowywanych na komputerach użytkowników. Te pliki cookies pozwalaja śledzić:
Wygenerowane informacje dotyczące witryny internetowej służą do tworzenia raportów na temat użytkowania witryny. Informacje te przechowywane są w Google. Pliki te nie przechowują żadnych informacji o charakterze poufnym. Polityka prywatności Google jest dostępna do wglądu na stronie: http://www.google.com/privacypolicy.html |
Marketing _fbp |
Korzystamy z narzędzia analitycznego Piksel Facebooka, aby realizować działania marketingowe na Facebooku oraz mierzyć ich skuteczność. Piksel zbiera dane osobowe użytkowników naszej strony internetowej tylko, jeżeli użytkownik jest jednocześnie zalogowany do portalu Facebook. Informacje zebrane za pośrednictwem Piksela służą np. do publikowania reklam wśród odpowiedniej grupy odbiorców, tworzenia grup odbiorców naszych reklam, w tym tzw. look-alike, a także badania skutków naszych działań reklamowych, zarówno na naszej stronie, jak i na Facebooku. Szczegóły dotyczące usług Facebooka można znaleźć pod adresem https://pl-pl.facebook.com/legal/terms/businesstools |
§ 4
Logi serwera